Všechny produkty si sami navrhujeme
a fotografujeme v našich ateliérech.
info@textil-jimi.cz 383 800 008 (Po–Pá 8.00–16.00)
Ložní soupravy s tématickými motivy jsou šity z materiálu bavlna EXCLUSIVE,
který se díky 100% bavlněné česané přízi a reaktivnímu potisku vyznačuje výjimečnými vlastnostmi.
Sada povlečení obsahuje 1x povlak na polštář a 1x povlak na přikrývku
v klasických rozměrech 70x90 a 200x140 cm.
U tohoto povlečení je možnost zakoupení obrazového povlaku na polštářek o rozměru 40x40 cm.
Bavlna EXCLUSIVE - 100% jemné bavlněné plátno 130g/m2 z česaných přízí o vysoké hustotě
a reaktivním stálobarevným potiskem. Tento materiál má navíc provedené úpravy v podobě
měkčení a tepelného kalandrování. Díky těmto úpravám získá povlečení vysokou jemnost
a hebkost. Zapínání na knoflíky.
Povlečení perte zásadně převrácené naruby se zapnutými uzávěry v automatické pračce
při teplotě 60°C /rozdělené dle barevnosti/.
Používejte kvalitní prací prášek nebo gel určený pro barevné prádlo.
Nepoužívejte prací prášky a gely na bílé prádlo – obsahují zjasňovače,
které mohou vážně ovlivnit barvu potisku.
Použitím aviváže docílíte, že povlečení bude měkké a příjemné na dotek.
Po vyprání vyjměte ihned z pračky a vyvěste – zamezíte tak viditelnému pomačkání.
Doporučujeme žehlit ještě mírně vlhké při teplotě žehličky do 200°C.
Dobrý den, chci se zeptat, zda vyobrazení odpovídá skutečnosti, tj, zda na polštáři je opravdu celé hasičské auto a ne jen jeho část. děkuji za odpověď a přeji hezký den. Irena Polová, Velké Meziříčí
Dobrý den, naše zboží si sami navrhujeme i fotíme. Nemusíte mít obavu, povleční je oboustranné a fotky odpovídají skutečnosti - auta na polštářích jou celá
Dobrý den, mohu se zeptat jaký obrázek či motiv je na tomto povlečení? Je tu uvedeno, že obrázek není k dispozici. Bylo by možné zaslat foto na uvedenou emailovou adresu? Děkuji Kučerová
Dobrý den, jedná se o povlečení - HASIČI. Omlouváme se za problém se zbrazením obrázku, měl by být vyřešen.
Dobrý den, líbí se mi povlečení hasiči LS90, šlo by ho objednat na zip - peřina, polštář a malý polštářek? Děkuji Alena
Dobrý den, zboží z metráže šijeme jednorázově a beze zbytků. V současné době šijeme veškeré povlečení s knoflíkovými uzávěry. Jedná se o osvědčený způsob s možností jednoduché opravy.
Dobrý večer, chtěla bych se zeptat, zda je možne někde osobne vidět, koupit nebo vyzvednout? Dekuji
Dobrý den, naše produkty mají originální design a prodáváme je pouze maloobchodně. Nedodáváme do žádné sítě obchodů. Produkty můžete vidět v našem expedičním skladu: Němětice v Jižních Čechách. Stejně tak můžete produkt objednat na Vaši adresu s garancí možnosti zboží vrátit, ale věřte nám, že vzhledem ke kvalitě zboží nevrátíte... Záleží jen na Vás, jakou variantu zvolíte
Dobrý den, chtěla bych se zeptat zda by bylo možné toto povlečení ušít v prodloužené verzi. Chtěla bych to pro manžela k Vánocům. Děkuji moc za odpověď a přeji hezký den.
Dobrý den, omlouváme se, ale povlečení s obrazovým motivem nelze ušít v prodložené verzi. U povlečení je daný tiskový raport, který nelze upravit.
dobry den chcela by som sa informovat ci budu dostupne este navlecky s hasickym motivom
Dobrý den, povlečení je dostatek, průběžně ho došíváme a z toho důvodu se mění i dostupnost zboží. Zboží můžete objednat ihned, v moment objednávky je Vám zboží rezervováno a expedováno k termínu dostupnosti. Termíny dostupnosti se pro zákazníky, kteří objednají po Vás, mění v návaznosti na počtu objednávek.
Dobrý den. Včera jsem si u Vás objednala dětské povlečení s obrázkem hasičský vůz. A chci se zepta jestli mě do Vánoc přijde. Bylo napsaná od 7.12 a dnes už je od 9.12. Děkuji za odpověď. S pozdravem Vlasta Adamušková
Dobrý den, pokud máte o povlečení zájem, objednejte povlečení již nyní. Látky na povlečení máme dostatek, povlečení průběžně došíváme a termíny dostupnosti uvedené u povlečené se průběžně mění pro nové objednávky. Pro každého zákazníka je platný termín dostupnosti ve chvíli, kdy zboží objednává - povlečení je pro něj rezervované.
Bude tato souprava naskladněna v termínu? Ráda bych udělala větší objednávku před Vánocema. Plus...ocenila bych nějaké reakce na dotazy na FB stránkách, když už je máte :)
Takže termín naskladnění jste opět posunuli, tak nevím, co si mám o tom myslet. Měla jsem vás za spolehlivý obchod. Mám teda čekat dál a spolehnout se na dodržení dalšího termínu, nebo prostě mám položku hasičského povlečení vyškrtnout?
Dobrý den, pokud jste zboží objednala, tak se pro Vás nic nemění a zboží je pro Vás rezervováno z dodávky uvedené k datu naskladnění. Další termín se týká zákazníků, kteří toto povlečení objednali po Vás.
Pokud objednané zboží nemáte / podle Vašeho e-mailu jsem žádnou objednávku nedohledal/, týká se Vás termín uvedený v době objednávky.
Povlečení je žádané, postupně jej šijeme a vykrýváme objednávky našich zákazníků v uvedených termínech.